Lång fredag.

Det är roligt att jobba idag, mycket godis som jag fick äta. Ohh!! Va söt jag är, hela magen är bara godis, tårta, kaffe och vindruvor.
På kvällen fick vi äta hos våran granne, Henrik, Sven, Daniel och Emma med.
Sören lagar god mat. Tack för honom!

Efter maten, får vi spela tv spel, Wii spel, det är väldigt roligt, det känns som vi spelar på riktig.
När jag spelar, de sitter och skratter , jag är inte duktig på att spela. (*-*)

Åhh!! titta på bilder, nu har jag vit färger på ansikte samma som Emma. HAHAA, Sverige.



Vi har glad påsk som vi önskar.


Glöm att säga, idag sålde M. Enzos buren. Jag känner liten ledsen, men vi behöver inte att spara buren.Synd!
Jag saknar Enzo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0