Åh! det är jättevarmt idag (28 grader) how's come?

Det är för varmt för den här sommar, tycker jag. Om vädret blir 20-22 grader,jag tycker att det är lagom för svensk.  Även kommer jag från TH men ändå tycker jag är liten för varmt, jag är svettig när jag cyklar till jobbet.

Idag cyklar jag till KL., det är roligt att jobba där, trevliga arbetkamrater!

Kl. 16.00 kommer jag hem samtidigt med Martin, Sören, Sven. De tycker att det är varmt i Nordea också. De handlar inte så mycket, det är bra så vi kan spara pengar (*--*)

Efter jobbet göra jag dröttningsaft, saft blir mitt favorit dricka för den här sommaren! Blåbärsaft, dröttningsaft.
Nästa gång ska jag hitta på nån annat att göra. Jag känner bra efter dricka saft för ett tag.


Martin och sina kompisar sitter och äter grillat mat nu. Allting ser gott ut! Jag måster gå och äta strax.

Efter maten, kommer Martins jobbar kompisar 4 stycken! WOOOWW Surprise!!!  De berättar inte tidigare, de tänker bar hälsa på efter dricka öl i travet!!!Men men det blir stor fest hos oss, Bladgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0