Jag är färdig med mina julklappar.

Åh jag är jättetrött idag, efter jobbet gick jag på stan och handlade en sista julklap.

Jag får inte vila än, jag måste göra färdig med julklappar, sa Martin.
Ok, jag ska göra det.

Nu får jag villa, jag är färdig med allting. Jag vill inte ha nånting så mycket i julen.
Allting har jag ganske bra, jag är glad, jag har riktig underbara arbetkamrater som förstår mig på jobbet, igår var jag inte glad på jobbet, stod och kände jag tråkigt hela dan, men det var mysigt, det fanns alltid nån som jag kunde klaga med.

Jag har en mysig familj, Roland, Märta, Henrik och Martin som är allid ta hand om mig och hjälpar mig allt som de kan.

Jan har många vänner som ringer till mig och ibland kan jag ring och klaga till dom.

Jag kan inte skriva nån mig idag, men jag kännes riktig bra och nöjd med mitt liv i den här 2010

P.s jag mår bra och glad idag och jag älskar mina vänner! God jull


        

Kommentarer
Postat av: nittaya

hej, vill bara säga COOOLT att du också heter nittaya för det gör jag också ;) kolla gärna min blogg

2010-12-24 @ 21:52:55
URL: http://nittayaascalcios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0