Julafton!

Igår fick vi en underbart julafton hos mamma o pappa.
Vi åkte dit kl. 14,00 sen fick vi fika med goda kakor, och nånting jag tycker men tyvärr kommer jag inte ihåg, vad heter den?

sen blev goda middag, julbord, åh det var jätte mycket mat, alla blev mätt efter ett tag.

Efter maten, fick alla öppnad julklappar, den här tid som jag väntar, det blev spännande för mig.
Jag fick mycket grejer som jag önskar,och grej som jag kan använda, och pengar är bäst, hehehe 1000 TACK!


 ett jul kort som mamma gjort själv...och pengar i. Hhehehe

 kommer inte i håg, vad heter den? men till mamma fr. Mig
 Christmas decoration.
 en mysig kort med älsklingen.

 (vi var 5 st. hela familj)

 (jag och lång sockar som jag fick fr. mamma)
 Julgran o våran julklappar!

 en del of julmat, Gott!

 This is egg, I know it.

Ris ala malta

en bakfrom, fr. Emma Tacka! och jag fick en till bakfrom fr. pappa.

Sen spelade vi Memory, Martin vann! och jag förlorade, tyvärr!!
Men det var jätte jätte roligt, vi skrattade, det var svårt att komma ihåg!

Kl. 20.00 åkTE vi hem med glädjen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina sockar! Hoppas du fick en skön jul! Kramar Emma

2010-12-26 @ 08:41:26
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0