Söndag, den 19 December 2010

Jag sitter och väntar M.
Han jobbar hela helgen, liten tråkigt för mig idag, har ingenting att göra så mycket.
Jag försöker att göra klart jul paket till våran familj.

Försöka att ringa till mina föraldrar i Thailand, men det är jävligt svårt, det fungar inte. Tråkigt vädret eller?

Snart är jul och nyår, tid går jättefort, men det är bra för mig, allting är bara bra.
Jag saknar min mamma & pappa, hoppas snart jag kan åka till de och bor med de för en tag. Jag är liten oroligt för min mamma, hon är sjuk jämt, hoppas att hon mår bra och inte ont på sin kroppen.

Nää!Jag ska inte tänka så mycket, snart Julen och Nytt år..

P.S. jag längtar efter julklappar! Jag vill ha många presenter. Hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0