Dop & Sommar


Dop & Sommar

Alla pratar om stadfestival den här veckan. Idag cyklar vi på stan och tittar runt, det finns kläder, mate, godis, karusell, det ser likadan ut som förra året, tycker jag. Men jag vet inte kanske det finns mer nån roligt på kvällen som jag orkar inte att gå dit på natten.
Efter tittar runt på stan och handla lite grann.
 Kl. 16,00 kommer mina kompisar, vi grillar, äter , drickar, och snackar. Åh!! va varmt det är idag. Det är riktigt sommar som alla önskar tror jag.




vi sitter och äter ute.



Jag har jättetrevligt dag båda idag och igår.




Igår for vi till Burträsk för dop till Erik Albin Johannes, barn till Erik & Karin Ohlsson (Martins kusin)
Jag fick träffa många släktingaar till Erik. Alla är trevliga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0