Flytande Kyckling Jacob hos oss!

Idag bjuder vi våran vänner för middag.
Vad blir för maten?


Flytande kyckling jacob som jag lagar idag, första gång som jag ska göra som vanlig.
Inte så ofta som jag lagar  mat hemma, bara ibland när jag kan inte hita på nån annat att göra.

Igår gick på sängen kl. 6,00 för att jag har tittar thai series så längre, det gick inte så bra idag
Jag känner konstig, lite ont i huvudet.

Tänker om i morgon jag ska laga mat på jobbet, jag ska göra bäst som jag kan som vanlig.
Hoppas att i morgon går bra för mig och jag ska träffa nya arbetkamrater på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Flygande Jakob, det är gott det! Och på jobbet gick det ju bra! Kram Emma

2010-07-20 @ 20:28:41
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0