Pizza på kvällen.

Idag äter vi pizza för middag Sören, Simon, Martin och Jag.
Allting gick jätte bra på jobbet den här veckan, det är jätteroligt att jobbar.
Allting blir bättre för mig, jag är inte ledsen längre, bara glad och roligt.

Den här sommar jag har lärt ganska mycket, förstår mer när jag jobbar med många personer.
Det är inte lätt att jobba med många personer men det är roligt ändå.
Det är nytt för mig för att jag har aldrig jobbat med många personer. Jag känner bra, jag ska komma ihåg för den här sommar (igen) Underbart sommar.. Tack till alla arbetkamrater som hjälpa mig.
 
  Jag mår bra och allting går som vanlig. Martin har semester 2 veckor kvar, han är glad & snäll som alltid.
Nu sitter vi och prata med våran vänner, snart får ni kaffe.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0