Vi bakar 3 pajer idag.







Idag fick vi äta speciellt mat, de är paj, tacospaj, kycklingpaj och blåbärpaj för efterrätt!
Haha!! det är ganska tokigt, men vi vet inte vad ska vi äta idag? Vi grillar ganska ofta på sommar, så jag är less på den. Baka paj det är en ide från Sören.

Det är ganska speciellt i min köket idag, vi är 3 personer som lagar mat, det är konstigt.
Jag brukar vara i köket ensam, Martin får inte i köket när jag lagar mat för att han tycker inte samma sak som jag tycker, så han får villa fråmför tv när jag lagar mat.

Igår fick vi grilla hos E. det var roligt, jag fick träffa många kompis som jag träffa inte så ofta.
Idag vi är hemma med 2 vänner Sören & Simon.
Vad ska vi göra för imoron? Jag har ingen aning än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0