Fredag och liten fina blommorna.

Äntligent får jag jobba på fredag. Chefen ringed igår om jag kan jobba på Bureå.?
Jag gråta nastan för att jag tänker ska ledig, jag har planerat att jag ska vara ledig men jag får aldrig ledig den här tid.
Jag sa bara JA till chefen!! Jag ska jobba imorgon, det går bra.
Jag vet inte var är Burëå är jag har ingen aning, jag är aldrig varit där förut.

Första dan åker på jobbet till Bureå blev bara bra, hela väg E4, det är mycket fint väg.



Igår hade vi arbetsfesten hos Alhemskolan, det gick bra, jag fick träffa många arbetkamrater som jag känner igen de. Det är ganske skönt för mig, jag känner inte konstig. Förra maten hade vi möter som alla skratter nästan hela tiden, alla skratter men inte jag, för att jag förstår inte så mycket. HA HA HA!! (this is my problem))))
Men det gick bra ändå, behöver inte tänker så mycket.( This is just a part of my life)


Idag fick jag blommor från Roland. Han är så jävligt snäll till mig. De hämtar mig efter jobbet och fixar blommor av mig.1000 TACK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0