Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand!!

Yeahh!! Yeahhh..Anna Bergendahl vinner MELODIESFESTIVAL 2010!! Yippi Yippi!! Jag och Emma är glad att Anna vinner, men jag tror att S. och M. de inte håller med..hehehe.
.
Anna Bergendahl


Emma, Svens och Daniel kom till oss igår kvällen,  efter maten, satt vi och tittade på MELODIESFESTIVAL 2010 . Vårrullar är våran goda middag, vi åt up nästan allt, 4 sticken för Martin så han kan ha efter jobbet.

Igår är första gång som jag kunde göra fina vårrullar, de är lagom, de är goda. Perfekt gjort!!
Jag tänker ska lära Emma liten grann hur man göra vårrullar, men hon vet redan hur man gör? Så det går jättefort för rullen och steker . Det blev jättefint vårullar för middag. UMMM!! så gott.


Jag hade ganske mycket att göra igår (*.*)
1. pratade i telefon till min pappa, min mormor, min syster och min moster i TH, det var lång samtalt. Jag är glad efter pratar med de, jag tänker på de!!
2. pratade jag i telefon med mina 2 kompisar..Åhh självklart det tog lång tid, minst 30 minuter..det var roligt för mig.
3. Handlade maten från Jacks och Coops.
Efter handlade, gjort jag allting klart för vårrullar och väntade för gäster!! Jag hade jätteroligt helgen med allihopa. Trevlig helgen vi hade..Tack att ni kom..Tack tack..


Idag blir vårrullar för maten igen, jag ska åka till Örviken och göra värrullar för Märta och Rolan. De kommer och hämtar mig kl.11.30. Jag är upptagen med maten och fikar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för senast!

2010-03-14 @ 14:50:24
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej. Så roligt att du bloggar!



Jag tycker också att Anna B var bäst i melodifestivalen. :-)



/Helen

2010-03-15 @ 16:15:54
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0