Härlig fredag!! Jag har mycket tur!!





Idag jobbar jag på Klockarhöjden som vanligt. På morgonen fick jag veta från min chefen att jag får jobbar på sommaren. Woowww, det är jättebra nyheter. Jag är jätteglad. Tack för chefen och tack till alla som lär mig.

På lunch fick jag följa mina arbetkamrater till Picasso. Vi ska äta pizza, sa de. Jag fick åka med Susanne, Jonas och Zorka, det är jättroligt att följa dem. Vi var åtta stycken, som åt tillsammans. Vi sitter, skrattar, luras och har jätterolig. Självklart tar jag några kort av allihop, så jag minns att vi åt tillsammans. (*.*)

 Pizzorna är goda, det finns många sorter(ex. tonfisk, lök, och räkor. Kyckling och kanel)  som man kan välja mellan. Buffe kostar 75 Kr, man får  pizza, dricka, och sallad och kaffe efteråt.
Jag tycker att vi har jättbra dag idag. I AM VERY HAPPY..

16-18 Mars, jobbade jag på brännan skolan. Jag får lära mer hur man jobba i skolans köket. Allting går bra, men jag tycker att jobba i skolan är ganska tungt. Det är rörigt!! Jag ska göra så bra som jag kan. Tack till all tjejer som lär mig.

Jag har tagit många fina kort, som jag tänker ladda upp, nu har jag tid för det..

Kommentarer
Postat av: Emma

I am happy for you!

2010-03-20 @ 10:23:30
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0