Martin är åvundsjuk!!

Idag fick jag äta maten hos Emma. Maten är tacos, kyckling och potatischips. Maten är goda och friska.
Vi är fyra personer äta tillsammans, Max, Natty, Emma och Svens, Daniel sover på sängen. Martin jobbar hård!
 Jag skickade bilder till Martin och visade honom, hur är rolig vi ha? Det blir Martin är åvundsjuk, han skickade mig en kort från jobbet, det är jätteroligt foton, han ser jättetrött ut. Synd på honom..Han jobbar hela veckan 7 dagar.Åhhh!! JObbar hård.

Efter middag fick vi fikar, kaffe och kladdkakor med grädde. Kakor är jattegott!!!! Senare är Daniel vaken.
Han är hungrig, äter mycket majs..(*_*)

Jag fick en bitar kladdkaka till Martin så han kan ha på jobbet.
Jag känner jättebra idag, inte ensam, jätteroligt!!! Men tid går fort när man har roligt, Max skjutsar mig hem kl.19.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0