Söndag

Jag vet inte, vad ska jag göra efter frukost??
Idag är jag galen säger M. Jag sjunger * walking in Memphis* och  * this is my life*
Jag sjunger allt jag kan. Det låter inte bra, M skrattar mycket när jag sjunger.

Walking in Memphis och  this is my life är min favorit sång. Tyvärr kan jag inte texten, jag kommer inte ihåg.
Jag kan bara läsa texten!! Det är jätteroligt för mig, sjunga och dansar framför spegeln. HAHAHA

M. står bakom mig och skrattar. Hehehe! Han tycker att jag är galen.

På efton ska vi åka till Örviken, vi ska laga Thai wok, jag och Märtha.




  Thai wok är jättegott, alla tycker om!! Vi åt nästan allt. Jag är jättemätt.

Märta och Roland har ny köket, de har målat förra veckan, de är duktiga. Det blev jättefint färger.
Det ser fint ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0