This is my life at Örviken, Sunday.

Det är jätteroligt idag, jag, Märta och Roland. Vi sitter, pratar, skratter, äter och drickar. Vi pratar om melodifestival, Roland tycker inte att det är rätt röst som vann. Men jag tycker det är rätt.
De visar mig hur mycket snö har de hemma. OJJJ!! Bara snö och snö, vi kan inte se ingenting bara snö.

Jag lärar Märta hur gör man vårrullar och självklart det går jättebra för Märtha för att hon är duktig. Hon är snäll och frisk, hon är 70 år nu.
Jag fick prova mössa och halsduk från henne. Mössa som hon fick från hennes mormor, de ser jättefina ut.
Jag tycker att roligt att prova nånting nytt.

Senare fick jag flera lätt läs bok som jag kan läsa själv, sa hon det... Jag hoppas att jag kan läsa en bok som jag fick, eller jag ska sticka en socka som jag har börjat jätte länge sedan men det går inte så bra.
Jag har jätterolig dag idag, underbra söndag, underbra svärmor, svärfa som jag har.. Tack för Märtha o Roland.. 
Tack för tar hand om mig alltid..Tusen tack Karls son..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0