Äntligent är jag hemma i Sverige.

ÅHH!! Det är ganska trött idag, började jag jobba igår, idag och en vecka till Maj 28. Det är bra att jag har tur, efter resan,fått jag jobbar direkt. Men jag har inte tid att vila.Hemma är fulla av grejor.

Jag känner liten konstig, känner som jag hade dröm. Fem veckor gick jätte fort när jag var i Thailand med mina föräldrar och mina släktingar.Jag är ledsen att jag måste åka tillbak till Swe så fort. Men vi hade bra tid tillsammans, jag ska aldrig glömmer de.

Min resa i Thailand 2010 var April 13-Maj 17 2010


Vi har gjort många roliga saker, jag har färger håret.

Jag hälsade mina gamla jobbar kompisar i BKK. Vi var glada att träffa med varan. Företag är större än forut. De har ny dekoration.  Jag fick en stor kram från chefen och alla och fick jag en stor tårta.



 Vi hade resan till Hin Ngam stranden, Kho Plai Dam stranden och Nai Keaw vattenfall in Nakorn Si Thammarat med mina familen.




Senare åkte vi till Ao Nang, Krabi, Railay Beach (east, west ), Ao Pranang Beach och Phi Phi Island, vi bodde i Long beach island för 4 nätter.
 Vattnet är jättefint i Krabi, jag kan inte förklara hur fina de är! Det är jätte jätte fint, det är otroligt fint.



Efter våran resan från Krabi, vi var hemma i södra för några dan. Vi vilade.

Maj 9-11,2010 åkte vi till Trang med min syster, min kousin och min mamma. Vi hade varit i Pakmeng beach, Koh Cheuk, Koh Mah, Koh Kradan och Morakot Cave.
Pakmeng stranden är inte så fint vattnet för att just regnar! Det finns inte många folk där för att låg säsong.
Vi fick åka båt och snokell till fyra fina ö.





Maj 13,2010 åkte vi tåget från Nakorn Si Thammarat till BKK. Jag var jätte ledsen.
Jag grät och kramade mina föräldrar, jag vet inte när jag kan komma till de igen, jag ska komma ihåg de.
Bye bye Thailand. Jag älskar dig jätte mycket.




Kommentarer
Postat av: Emma

Valkommen hem!

2010-05-20 @ 20:55:29
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej. Så roligt att se bilder från semestern. Ser härligt ut!

2010-05-23 @ 21:59:51
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0