Ledig på fredag!

Idag är jag ledigt.
Efter frukost, satt jag fram för datorn, läste nyheter i Thailand
Sen tittade jag på Thai TV via youtube 365 days of love, jag har tittat till exp. 7 jag tänker ska fortsätt sen.

Kl. 13,00 M. är vaken, och jag sommar i sängen, jag är trött for att jag vaknade tidigt idag.
Kl. 18,00 äter vi middag tillsammans, och sen fikar vi, kaffe med tårta från igår.

Idag och den här veckan försöker jag ta det lugnt!

Imorgon är Pingpings fest, vi ska åka till Boliden och fira pings födelsedag!
Jag tar mig kinapanna, och en fin present till henne.

På sondag är farsdag, jag tänker ska baka nång tårta till Roland, men vet inte än viken är bra?
Ska leta på internet.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0