Funderar.

Jag funderar vad ska jag göra idag?
Efter min frukost pratade jag i telefon med min släkting i Thailand för 1 timme, sen pratade jag med min pappa.
Sen pratade jag med mina kompisar! Jag pratade jättelänge i telefon idag, åh va jag ont i öronen.

Berättede om härliga festen som jag har varit i går till min moster, hon är så imponerad! och jag med.

  Just nu funderar jag på vad ska jag baka idag? Jag ska baka chockladtårta idag.





http://www.recepten.se/recept/chokladtaarta.html

och funderar jag på vad ska jag ta  mat när jag åker till vännas på fredag? Vi ska ha fest i vännas på fredag.

Idag känns jag att jag har mycket att fundera på, nånting ögjort? Åh nu kommer jag ihåg, jag måste gå hänga tvätt!
och sen jag måste gå på Coops, jag ska träffa Ping o Wan där..

Kommentarer
Postat av: yamahajossan

Men vad fin du har gjort bloggen!!!!! kram /Jossan

2010-10-26 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0