Mysig i Vinter, Grattis till Saga och åker Spark med Wave.


                               


Vinter har börjat, tänkte jag och nu det känner som vinter på riktig och jul stämning börjar.
Min Amaryllis börjar blir blommor och de ser så fina! Tack till Märta som gav mig det.

Snö börjar från förre veckan till nu och det ska försätta. Det ser jättefint ute.
Idag gick jag till Sagas, hon fyller 4 år. Jag gav en klänning som födelsedags present. Hon passar väldigt bra till denna klänningen. Grattis till dig Saga.

Efter äter jag så mycket, jag och Wave provar åka spark en sväng! HAHA det är så roligt, så roligt!
Jag vill prova igen imorgon, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0