Inte lätt med en ny dator.

Min lärare kommer inte idag, vi har fått uppgifter som vi kan studera i klassrummet, men jag och min kompis vi gör inte det, vi sitter och pratar och sen vi for på stan och handla.
Viket tur! vi hittade bra rabatt, 70 %. Jag hittade en tröja för min pappa och resten jag köpte för min själv som vanligt. Pengar var borta från mitt konto.

Idag köpte jag en datorn som jag tjatade att jag behöver. Och pengar var borta från mitt kort igen. 
Jag tror att jag behöver båda kläder + datorn så jag borde glad och njuter med mina grejer som jag köpte, är det så?
Första dag för en ny laptop, det är inte lätt, det fins massor skit som jag förstår inte. Mr. S. kommer att hjälpa mig.


Ps. en av min favorit song är Walking in Memphis, just nu lyssnar jag på denna sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0