Jag såg solen!

God dag god dag, idag är -24 hemma, det är jättekallt!!!



Idag mår jag inte riktig bra, på morgonen ringde jag min mamma och hon sade att pappa gått ner vikt så mycket, han är jättesmal nu, har är sjuk. jag gråt direkt, tårarna rann från mina ögonen, så synd om min pappa.
Jag blir orolig varje gång jag vet att nån är sjuk. Jag kan ingenting göra, ingenting, bara ringer till dom ofta som jag kan, och snart hoppas jag får åka och hälsa på dom. Jag är ledsen och ledsen , jag är ensam.
Ingen som förstår mig så jag har ingenting att klaga så mycket mmmmmmmmmmmmm jag  bara fortsätta mitt livet som vanlig.

Idag for jag till Örviken och Märtha lärde mig att skicka mössa.

Kommentarer
Postat av: Annica

Kramar

2011-01-15 @ 18:14:20
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Det är så tråkigt att din pappa är sjuk, Kram

2011-01-16 @ 07:29:34
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0