Avslutning i skolan!

Idag är en sista dag på skolan i vårtermin. Grattis till alla som får godkänt på kursen. (svenska som andra språk på grundskolan) och jag får godkänt. Så det ser ut på min intyg.

Jag är nöjd att jag får VG på att skriva och prata. Men jag vet att det är inte bra nog att jag ska får VG intyg.
Men det gör ingenting så mycket. Jag är glad i alla fall.

Det funkar bra att jag börjar skriva blogg, så jag känner igen många orden.

Nästa termin ska jag läsa mera och plugga mer!

Idag blev mycket bra dag. Vi ritade på tavlan och de andra gissar, om man kan gissa få man pöang. det var mycket roligt. Våran lag förlorade!



Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis till godkänt i svenska!

Hälsningar Helen

2011-06-02 @ 22:33:38
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0