Vecka 40 när ska förlossning sätta igång?

Nu väntar jag, väntar och väntar till barn ska komma, men nej det är inte än, inte än, jag vet inte när han ska komma. Jag tycker att den här veckan är skitjobbig för mig, jag vill att graviditet tar slut och jag vill träffa min pojke!Jag är trött för graviditeten!
  Jag klagar till Martin varje dag i den här veckan när barnen ska komma ut! Jag är trött eller kanske har jag inte så mycket tålamod i livet. Men det är ganske vanlig att jag har inte så mycket tålamod, jag vill ofta ha allting komma på en gång även jag vet att det är nästan omöjlig!
  Jag borde njuta i livet, det är inte ofta att jag får lång ledig från jobbet. Umm det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0