Helgen!

Vi har riktigt helgen, görar ingention så mycket, bara äter, sover och vilar.Idag planerar vi att baka äpplekakor hos Märtha som vanligt..Jag handlade 5 stycken äpple på Coops igår.
.
Martin vaknar inte än. Han ligger på sängen och sover gott. Men jag har vaken för att jag går på säng tidigt som jag brukar gjort.
Kl 15.00 åker vi till Örviken, vi farar där ganska sent eftersom jag känner inte bra.Jag är tråkigt till allting.
Men men men!!
Märtha har allting som vi kan baka äpplekaka och jag har äpple. Efter middag börjar vi baka kaka.
Vi har bakade 2 stycken, Märtha har en och jag har en äpplekaka.
Våra äpplekaka blev väldigt gott!! Alla tycker om, de tycker att de är goddare än paj..
Äpplekaka recept....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0