Helt otroligt winter!!

Nästa 2 veckor redan det snöa jättemycket, jättemycket, det helt otroligt!  Det är mer än förra året, det är helt otroligt, alla pratar om snö.

Idag kommer Wan & Rikard till våran hemma. Vi äter Thai mat & svensk mat.

Vi är glad och alla är med från maten.  Egentligen ska Tik komma också men nej!! Hon har liten problem, hon kan inte koma. Jag är lite ledsen, Tick kan inte komma.

Men men,
Det är otroligt, Gunnär ringde till mig att han vill komma och hälsa på. Jag är jätteglad.
Kaew & Gunnär kommer och pratar en stund. Får de fika, koffe med chokladsuffle..

Efter äter, Jag och Wan går ut och tar kort! Nu har vi jätte fint kort på vinter med storm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0