Jul Stämning

 
Det här pepparkakor som jag gjort idag med Märtha. Det är roligt men trött i händerna.
Det är första gång som jag göra pepparkakor, jag tycker om jättemycket.
Martin och Henrik sitter bara och pekar till mig vad kan jag göra eller hur kan man göra.Umm!
De retas mig!
Jag har gjort pepparkakorhjärta, pepparkakorgubbe, pepparkakortomte and nån annat som jag kan inte kalla på svenska.
Märtha erbjuder oss för middag.Precis tycker om Martin jättemycket, han tycker om att äta med sin föräldrar.
Mamma kokar ris, älgstekt med brunsås, korv och många saker som jag vet inte, kommer inte ihåg deras namn på svenska som vanligt.
Kl 17.00 åker jag och Martin till våran lägenhet. Vi hade en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0