Badhuset (Eddahallen) med mina vänner!!



No more sad, try to do not think so much, I will be happy, say to myself!!

Klockan 11,45 åker vi till bad huset, vi ska bada med mina vänner Emma, Sven och Daniel.
Det är spännande för mig, första gång badar jag i Sverige. Idag har jag bikini på mig. Wowww!! Va roligt!!

Alla är naken när de duschar och bastu, jag gjort aldrig i Thailand. Det är fint när jag tittar på de..Hehe.
De är Europien..de är inte pinsam som mig.

Det är jätteroligt idag när jag badar med Martin och våra kompisar, vättnet är warmt, skönt och roligt.
Jag tycker om jättemycket...Det är jättebra.

Efter badet för en och halv timme, fick vi fika på restaurang. Det är mysig, kaffe och glass efter badet, de är väldigt bra..Daniel äter hela sandwich, han är trött och hungrigt.

Emma och Sven är alltid snälla.
Idag bjuder de middag och fika hos de.Maten är jätte gött. Kakor passar jättebra med kaffe.
Ohh!! Idag glömmer att tänker jag var jätteledsen igår och i fredag.



Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Så roligt! Din blogg är ju jättebra! Du är duktig på svenska nu!!!! Du skriver väldigt bra! Rolig läsning också! Här ser du min bloggadress också!



Önskar att du aldrig behövde vara ledsen eller irriterad eller längta hem!



kramar från Jossan



(förlåt mig för alla fisar, men bra skrivet i bloggen!!!)

2010-02-27 @ 15:00:15
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0