Jag och min familjen på söndag.

Idag vi är hos mamma och pappa i Örviken. Vi har gjort jätte många roliga saker.
Jag är glad idag. Tittar på bilderna vad gjorde jag idag!!

Äter middag drickar vi kaffe , brölloptårta. Senare  spelar vi kina shack, stickar troll och mina gulliga pippi långstrump..

Självklart glömmer jag inte att ta många fina kort med fina saker och ta kort med min älskling.. Oh!! Det är väldigt roligt för mig.
Oh!!Idag fick jag nya mössa och vantar från Märta. De är söta.
Jag tycker om jättemycket.. (*-*)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Det såg ut som en rolig dag! Och du är så söt!!!

kram

/Jossan

2010-03-03 @ 11:05:38
Postat av: Emma

Ja, Jätte söt i den fina mössan!

2010-03-06 @ 08:09:03
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0