Underbra fredag!!

Igår jobade jag på klockanhöjden. Det var ganske lugnt, vi hade tid att prata med varan.
Jag träffade nya kompisar 4 killarna, de är duktiga.



Martin och Sven for på Lassefödelsdagen.

 Jag var hemma med mina kompisar, fyra tjejer.

Fredag kvällen lagade jag Thaiwok!! De var goda. Emma, Jossan och Linda var hos mig fr kl.18,00-23,00
Vi hade jätteroligt kvällen. Alla är pratsam. Efter maten fick alla kaffe med bröllop tårta, glass.
De är jättegoda.

Linda är duktig att prata, josefin är duktig att fisa. Jag och Emma, vi är duktig att lyssna och ler!!
Det var underbra kvällen för mig, jätteroligt. Tack så mycket till alla, tjejer.



Kommentarer
Postat av: Emma

Så roliga kort!

2010-03-06 @ 08:04:58
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0