Mitt problem.

Jag är sjuk idag, jag jobbar inte, jag måste ligga hemma.
Jag är ont i magen och känner inte bra.

Det är synd om jag att jag måste jobba för den här sommar, hoppas 5 veckor kvar, det går fort för mig.
Tänker positiv som vanligt!Det är inte nån fel, bara jag som måste lära sig eller hur?

Hoppas att jag klarar sig för hela somma, jag ska komma ihåg det vad händer för den här sommaren..jobbig, ensam och stressig, men jag kan inte göra ingenting, bara försätter till v.32

Jag borde tänka att jag har tur att jag har mycket job i stället, många folk som de vill jobba men de kan inte hitta job, men ibland går det inte. Det är jävligt svårt för mig!

Vi farar på vårdcentral idag, och vi väntar för ett urin prove resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0