Fun fun fun!!

Hela veckan jobbade jag i skolan köket. Det gick jättebra men trött och roligt.

I onsdag fick jag följa mina arbetskamrater(klockarhöjden)   till Boda borg..Jag var jätteglad när Maria ringde, så jag fick följa dem.
Boda borg är fantastisk, de ser jättefint ut, huset i berget. Vi hade jätteroligt(14 st), skrattade och svettades. Det finns många rum som vi kan prova spela games, lagsport. Vi hade 3 st i gruppen, jag, Ca och Zo. vi var samarbeta, vi klarade 5 poäng, inte så dum eller hur?
Fråga inte mig hur mycket jag förstår i varje utmaning uppgift? Ha ha ha, jag hade roligt ändå. Kl 21.15 vi åkte hem. Tack för sjutsen!
Illustration


Jag kunde inte ta många fina kort, det var mörkt. Mobile telefon hade inte signal.

I tordags, jag hade varit på sjukhuset för blodvärde, det gick bra! Jag mår bra.
I fredag, efter jobbet, åt vi middag hemma, ris och kassler. OOO!! Det var jättegott.

Vi är vaken tidigt idag, vi kan inte sova så länge som vi vill. Efter frukost, tittar M på tv och han vill vila.
Vi ska åka på stan, M vill dricka kaffe med sin kompis. Jag ska handla.
Vi har ingenting att göra så mycket, bara göra som vi villl. Hehehe, helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0