Party party!!

Det var jättefint vädret igår. Efter frukost, vilade jag på våran mjuka soffan. Jag väntade till Martin vaken,efter sin frukost, gick vi ut och hade warm luft, friska luften..
Kl. 11.30 ringde Wan och vi skulle åka till Boliden och äta goda maten. Självklart sa Martin JA JA!! We kunde åka till Boliden. Förra åka vi till Boliden, vi hann att ta så många kort av mig och himla snö som vi har hemma. Det var jätteroligt..Jag tycker om jättemycket, det blev fint!!



Kl 17.00 framme vi till Pingping. Vi hade jätteroligt smal festen, 8 personer och 2 barn.Maten är gänske stark för mig..Martin körde bilen, så tyvärr får han inte att dricka öl. Men får jag dricka röd vin..((**))

Vi sat, pratade, skrattade och kl. 10,30 åkte vi hem. Det var roligt party på lördag kvällen för alla..Tittar på bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0