Glad att jag är 30 år gammal!

Jag kännes så bra att imorgon ska jag bli 30 år gammal.
Jag är säkert att jag ska få många presenter från min älskade famijlen och mina vänner.
  Imorgon ska vi äta tillsammans hela familjen. Kl. 17,30 ska komma Suree och sen ska komma Sören.
Idag fick jag en gratulerar-kort + en present kort från Martins cousin i Sto. Jag är jätteglad och tacksam till henne som alltid skickar kort till mig och våran även jag är aldrig träffas eller prata med henne!
Nån gång måste jag hälsa henne i Sto.

Tid går fort att allting gick bra för mig, positive thinking som vanligt
Min önskar är hoppas att jag får uppehåll. så snabbt så mölligt, hoppas att de är inte lura mig så mycket. Jag vill åka till Th i den här vinter, jag kännes ösäkert.

En sak att jag måste blogga, i tisdag köpte jag en ovanlig fin orkide från Ica torget. Det är jättefint och det är första orkide som jag köpar för min själv.

En sak till att jag måste komma ihåg att nu är vi hundvakt, vi får sköta om Cissi för en månad när Ping o Tommy bortar. Det är mycket bra, det känner som vi får liten Enzo tillbaks även för kort tid.


Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis! Hoppas att du får en riktigt bra födelsedag.

2010-11-24 @ 18:55:51
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0