Stor städning!

Det här veckan, jag får jobba bara tordag, det är så himla skönt för mig.
Igår åt lunch med mina kompisar

Idag ringde min svärmor i morgon, hon ska komma hälsa på och torka fönstret åt mig.
Åh fick jag jobbar och städa hårt idag!

När de torkade fönstreten, jag soparde golvet hela huset, sen torkade jag! åhh va trött jag är. Jag är liten ont i ryggen.

Men Märtha och Roland tycker att roligt att städa, de behöver att jobba liten grann, sade Märtha 
De är så gulliga, jag glömmer inte att ta kort när de jobbar. Roland torkar runt i altan, det blev fint.

Snart ska åka jag på Jacks och handla, sen ska jag vila, jag är ont i ryggen..det är jobbigt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0