Äntligent helgen.efter en tuff veckan

Det är sondag idag, och imorgon är mandag, det betyder att jag måste jobba idag.
Åhh! det är tråkigt tycker jag! En hel veckan förra veckan, det blev inte fint veckan för mig, allting var tråkigt!
Om nånting kan jag välja nu, jag skulle åka till Thailand.

Men nej, det är bara en dröm! Det kan inte bli sant än, man måste kämpa på i livet liten grann, eller mycket (jag vet inte)

20/9 jag var sjuk, jobbade från 07,00-12,30
21/9 jag var sjuk, och jag var hemma hela dan
22/9 efter jobbet åt jag middag med Wan
23/9 efter joobet var jag hemma ensam, M. jobbade som vanligt
24/9 efter jobbet cyklade jag hem, Ping och Wan satt och väntade, sen åt vi thai mat tillsammans.
24/9 efter jobbet fått jag lönespecifikation!! Yippi!!! jag fått bra lönee...
igår = tjejparty, as usual, Wan, Ping och Natt
M jobbade hel veckan och han jagade och jobbade........
..........
         ..........
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0