En riktig fin sommar med familjen och släktingar.

Siv och Erik kommer till Örviken idag, och det är jättelänge sen de kommer hit eftersom att de har inte tid. De resar mycket. De vill äta surströmming, och jag får tur att prova surströmming för första gången.

  Första gång med Surströmming, jag åt 4 stycken. Det är gott men luktar hemsk från början. De är imponerad det att jag åt mycker surströmming för första gång. Roland sa att jag är duktig att äta. Märta och Siv lärar mig hur kan man äta det.
  Vädret är perfekt, riktig fin sommar i helgen, 25-56 grader har vi! Fick vi hallontårta från mamma. Mumms.

Ps. Jag har ätit surströmming och druckit snaps som jag tycker att det passar bra till surströmming.
Jag fick höra de sjunga Nu Tar Vi Den sång och många skål har vi gjort. Det var riktig riktig trevligt.



            
                   
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0