Idag gjorde jag ett prov.

Idag hade jag ett prov på skolan. Fan fan fan! det gick inte bra för mig. Och idag blir första gång för mig att jag är säkert att jag kommer inte få bra poäng . Men kanske får jag, man vet aldrig. 
Jag blev besviken att jag kan inte hel del. Fan fan fan och fan igen.

Är provet svårt? Kanske eller ja eller nej, men jag kan inte alla ord, och jag kommer inte ihåg alla bokstav.

Jag vet att jag måste läsa mer och svenska är inte lätt, det är svårt mer än man tror och jag måste läsa mer och ha mer tid att plugga.

Förbannad att jag kan inte göra det bra nog idag. Fan fan! Det är tur att jag kan svära på svenska i alla fall och jag är ganske duktig. Fan!

Ps. Idag fick jag en glad samtal från en som jag känner. Jag är pigg och glad men tyvärr är jag inte redo att göra nån mer prov. Fan igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du fixar det nästa gång!

2011-03-19 @ 12:57:34
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0