Tapioca Pudding, ett thai efterrätt som jag gjort på jobbet idag.

20101229 (MMS)


Alla frågar mig vad det är ? Hheheh jag sa att den heter SAKOO! (Thailändska namn)
Det är roligt att prova nånting nytt, sa de
Det blev fint & gott och roligt för mig att göra nånting nytt till mina vänner på jobbet.

   Den här veckan är sista veckan i 2010 åh! tid går fort eller går sakta, jag vet inte.
Men jag är trött och jag känner mig riktig trött, jag vet inte vad har hänt?
Snart har jag bott i Sverige 2 år, allting är underbart. Allting går bra mer än jag tror! Jag känner att jag har tur att jag flyttar till Sverige med kärleken och har ett bra liv här.

Nästa år 2011 ska jag  försöka att vara mer snäll, och tänka före jag säger nånting till folk, och jag ska inte vara lat hemma (inte så mycket).
Nää jag ska inte tänka så mycket, bara fortsätta att leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0