Eat out!



Hej, det är fint väder idag, inte så kallt bara -5 grader,solen skiner! Ni kan se från bilder.
Jag vaknar ganska tidigt. Martin sover så länge till kl 10.30

Vi bestämmer oss att fara på stan och handla nån julklapp till Henrik och Roland. Det är lätt att hitta för att vi vet redan vad vi ska shoppa till dem. Det finns jättemycket folk på stan, många letar julklappar. Vi gick till stan och tittade til vi blev hungriga. Idag ska vi äta på WOOK & ROLL, så länge sen vi åt där. Martin är ganska hungrig. Han äter ris och kyckling med svamp. Jag äter shushi. Umm! Maten är gött. Vi tycker att de har bra pris, inte så dyrt..
Vi är mätt efter maten.

Igår åt vi också ute på Tiphuset.Vårat området bjöd på julmat till oss,vi åt tillsammans, Martin, Sören, Simon och JAG...(Ummm, jag är lite tjock )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0