Halvtid arbetar, det är löjligt eller?

V.45, v.46 får jag jobba 50%.
Jag försöker att tänka positiv, och jag ska inte tänka så mycket i framtid.
Det kanske går bra sen.

Vad ska jag göra sen efter jobbet? det är tråkigt, tycker jag
Nää, jag kan inte tänka så, ska hitta nånting att göra, kanske läsa körkortbok då!
Ummm, nu ska jag göra det:

Det här veckan jobbar jag på St. Det känns så bra, underbart tjejerna som jag jobbar med.
Jag önskar att jag  få jobba for 50 % och studera 50 % då..Håller tummarna..
Just nu måste jag vänta och vänta until Whenn??
Näää slutar tänka nuuu.... Det kommer går bra ändååååå


Efter en lång tråkig stund, jag kom på att baka tårta, idag blir frukt tårta. Umm inte så illa!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0