V. 33 Sista veckan för heltid (sommarjobb)

  Sista veckan på jobbet (heltid) tog slut och sommar är slut! Det börjar regnar och solig försvann.

I fredag cyklade jag på skolan, upprop. Lektionen börjar på måndag. Vad roligt att skolan börjar!
Jag går på Svenska och Engelska kurs, och jag tror att jag har problem att prata engelska i klassrummet.
Det var 2 år att jag försöker att använda Svenska så mycket så möjlig, just nu jag kan ganske bra Svenska men Engelska är inte så bra, jag glömmer bort.

  Igår träffade jag Jimmy och hans barn på stan, jag gick runt en stund med sina barn. Det var roligt!
Jag hittade klänningar som jag tycker om och jag köpte kläder som jag gillade, det var roligt men min pengar tog slut. :)))
  Idag väntar jag för min man när han ska vakna, han är bakis. Jag vill plocka blåbär, jag behöver skjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0