Fick tillbaka mina älskade vantar!

Idag skriker jag nästan när Martin sa att Natty vill du veta nånting rolig?
Jag sa, ja! Sen visade han mina skinn vantar som jag glömde på Coop i 30 december 2010

Jag kommer ihåg när det hände  den 30 december, jag var jätteledsen, hemskt ledsen, för att dom här vantarna jag tycker om mycket, dom är jättesköna och jag använder mycket till dom blir mjuka och de kostar ganska mycket när jag handlade förra året.

Jag är jätte tacksam till de som lämna mina vantar på Coop! Tusen tack, hemskt mycket.
Jag kan räkna det här som en  nyårs present till mig! 1000 Tack igen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Det var roligt! Det kan vara svårt att skiljas från vantar, särskilt om de är sköna!

Kram Emma

2011-01-07 @ 20:36:00
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0