Grattis till min moster + min cousin

  • Idag blir en stor fest i Bangkok, alla släktingar kommer till Bangkok för gratularar till min älskade moster som klarade med sin universitet utbuilding, jag kan tänka mig hur glad hon blev! Hon har kämpat på för flera året. Grattis till dig igen, moster!
  • Grattis till min cousin som gifta sig idag! Jag blev chockad när jag fått veta att min cousin ska gifta sig, han borde studerar först, och jag är inte säkert hur gammal är han, kanske han är bara 16-17. jag håller inte med att han ska gifta sig när han kan inte hjälpa sin själv än, men det är inte mitt livet som jag ska bestämma. Jag är bara synd om honom och undrar vad sina föraldrar har tänkt? Nää sluta! sluta tänka  Jag kan gissa att idag blir ganska stor fest för bröllopet, och nästa alla släktingar ska komma för gratulera! Min pappa är där nu, och hoppas att han mår bättre.

Jag är hemma ensam, Martin jobbar! Mid på dan ska Märtha komma och köpa garn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0