Min dag, min helgen!

    Idag var jag på stan många timmar, jag köper kläder, inte mening än!
Jag tänkte ska cykla på stan att köpa ansikte kräm, men det blev inte så.
Jag såg många kläder som är rabatt 50 % på reapris, det var mycket intressant! Jag sprang runt och handlade, jag köpte en jacka igen! (och jag tror att jag behöver det) Jag köpte många sockor, och en byxor.

   Jag är egentligen tänka ska spara pengar, men men jag köpte kläder ändå,suck !
Jag ska inte vara ledsen efter shopping, jag borde glad.
Jag lovar på min själv att jag ska inte handla nån kläder mer i sommar och vår.Promise!
och jag undrar hur många gånger som jag lovar till min själv ? Kom ihåg det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0