Man får inte allting som man vill, jag måste lära mig.

Idag for vi till Boliden och träffade några kompisar.
Efter en lång stund, fick jag veta från kompis att hon är.......jag blev ledsen och jag är forfarande ledsen.
Jag borde glad att jag har nästan allting som jag vill ha. Om en sak jag missar, eller jag får inte nu, jag borde inte ledsen eller ge  upp.

Vad brukar jag höra från Martin när jag är ledsen är allting går fixa! Det borde funka idag också.
Jag är en glad person eller inte ofta att jag är ledsen och om nångång jag är ledsen, det blir så fruktansvärt hemskt för mig.

Ingenting blir bättre, ingenting händer. Jag borde slappna av och väntar ett tag till. Jag borde lära mig varje dag, man borde lära mig när man blir äldre och äldre. Och det gör jag liten grann eller kanske.
Tyvärr, jag är inte en duktig eller stark tjej idag. ('---') ledsen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror på Martin, det kommer att fixa sig! Kram och ha en skön resa!

2011-03-21 @ 17:07:04
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Kom i håg att vara stark behöver inte alltid vara att verka glad och lycklig,att vara stark kan även vara att våga vissa sina känslor,att våga möta ledsamheten man känner..

Att vara stark är inte alltid att må bra,att vara stark är även att kunna inse när man inte mår bra..



Jag hoppas att du en dag får det du saknar..



Hoppas allt är bra i Thailand,saknar dig här hemma i sverige:)



Kramar

2011-04-02 @ 11:42:27
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0